TWORZENIE IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ

Podstawą do skutecznego tworzenia wizerunku marki (TV, Internet, prasa, Outdoor) jest stworzenie identyfikacji wizualnej (z ang. Corporate identity).

Identyfikacja wizualna poprzez zdefiniowanie elementów graficznych kreuje wizerunek marki i utrwala ją w świadomości klientów dzięki czemu w przyszłości bedą oni wiedzieli, że dany produkt jest konkretnego producenta i posiada on odpowiednią jakość gwarantowana właśnie przez tą markę.

Podstawą do stworzenia identyfikacji wizualnej jest opracowanie:

  • znaku firmowego (logo)
  • kolorystyki i typografii firmowej
  • zasad użycia powyższych
  • przypadków użycia w najczęstszych materiałach reklamowych i promocyjnych (ksiąga znaku)

Indywidualna wycena, to nasza zaleta.

W zależności od wymagać klienta w każdym przypadku sporządzamy odrębną wycenę, która obejmuje wszystkie elementy niezbędnę do prawidłowego stworzenia identyfikacji wizualnej oraz spełnia wymagania zlecieniodawcy.

Minimalnym wymaganiem jest opracowanie logotypu. Wtedy możliwe staje się stworzenie materiałów tj.: wizytówka czy papier firmowy.

Więcej o materiałach reklamowych znajdzuiesz w dziale portfolio poligrafii, kreacji graficznej i reklamy.